Thursday, July 24, 2008

Alhamdulillah, syukur

Alhamdulillah, akhirnya, pada hari ini dalam sejarah, 240708,  saya telah berjaya memiliki sebuah BLOG, BLOG yang saya hasilkan sendiri, BLOG sendiri punye ...

Dan dengan adanya BLOG ini, dapatlah saya mewarnakannya, dengan pelbagai perkara yang PENTING bagi saya, terutama perkara-perkara yang saya SUKAI, AKTIVITI yang saya baru buat/telah buat, PERKARA yang terjadi dalam hidup saya/keluarga saya, CATATAN PENTING yang saya nak kongsi bersama pembaca, TERUTAMA KAWAN-KAWAN yang saya hormati/sayangi DAN KELUARGA saya yang saya KASIHI.

Dalam dunia yang sangat MAJU dalam bidang ICT ini, ada baiknya kita BERKONGSI dengan KAWAN-KAWAN yang lama dah tak berjumpa, seperti kawan-kawan sekolah dulu, mengenai KEHIDUPAN KITA SEKARANG, jika nak bersembang, satu hari pun tak cukup, jadi bolehlah minta mereka MELAWAT BLOG KITA, kan...

TERIMA KASIH kepada PENCIPTA BLOG, semoga anda dapat pahala kebajikan....

No comments: