Monday, June 8, 2015

I need to come back

As Salam to all readers,

I think I need to come back to write, especially about what happen surrounding us.

The political scenario in Malaysia, as it affects our daily life and of course the what most important, the future of our children here in Malaysia, our beloved country.

BM

Banyak perkembangan telah berlaku sepeninggalan penulisan saya yang terakhir, dulu...

Saya juga telah melalui Fasa bersedih yang lama (Era pekerjaan), ia juga telah berlalu.

Saya telah berjumpa dan bersahabat dengan ramai orang baru, yang merupakan "Hadiah" dari Allah untuk saya, meningkatkan pengetahuan dan kedekatan saya dengan Tuhan Yang Maha Mencipta.

Banyak juga prinsip-prinsip hidup yang telah mencorakkan jalan pemikiran saya, yang saya syukuri, bagus-bagus belaka! Ini tidak bermakna tiada yang tak bagus, jika ada nanti saya erase dari libraray yang ada, kita buka chapter baru, sifat baru....sehinggalah tiada yang tinggal, melainkan yang baik-baik belaka.


No comments: